diumenge, 15 de març del 2020

Feinetes a casa


Hola a tots,

Com ja us vaig comentar divendres i per a que els nens no perdin el ritme de classe hem preparat unes feinetes.

A partir de dilluns publicarem diàriament al bloc les feinetes que han de fer cada dia. Exemples de les feinetes que posarem són:

 - Exercicis amb la Snappet (Si algú té problemes amb la contrasenya que m'ho digui)
 - Exercicis a realitzar a la llibreta.
 - Quadernet de castellà.
 - "Cosetes extra": sopes de lletres, passatemps, manualitats, enllaços a webs... per si estan avorrits i        volem continuar treballant. 

Els nens o nenes que no tenen la llibreta o el quadernet de castellà, no us preocupeu, posarem una còpia de la pàgina al bloc, la podeu imprimir o que posar les respostes a un full directament.

Divendres vaig parlar amb els nins i els hi vaig dir que era molt important continuar fent la feina que jo posaria al bloc, NO SÓN UNES VACANCES.
Els caps de setmana no posarem feinetes, per a que ells notin que són dies de descans.

Qualsevol dubte o ajuda que necessiteu estic a la vostra disposició.

Molts d'ànims a tots i molta força!

Sonia



2 comentaris: