dimecres, 18 de març del 2020

FEINES: DIMECRES 18 DE MARÇ DE 2020

Hola a tots i totes!

Avui és:

Dimecres, 18 de març de 2020

Les feines que heu de fer avui són les següents:

MATES


1. Fes aquestes restes:

2. Fes aquestes sumes:


3. Snappet

  • 7. INTERPRETACIÓ D'UN CROQUIS.
  • 1. INICI.
  • 10. E. INICI.





CATALÀ


1. Lectura
Escull un llibre o un conte i llegeix durant 10 minuts. 

Escriu el títol a comentaris. Aprofita y diga'm el títol d'una pel·lícula que hagis vist durant aquests dies i si et va agradar.

Recorda que els comentaris els pots fer aquí:



2. Snappet
  • 12. COMPRENSIÓ LECTORA II
  • 13. E. COMPRENSIÓ LECTORA II




EXTRA - ACTIVITATS VOLUNTÀRIES


¿SERÁS CAPAZ DE ACERTAR TODAS? ¡JUEGA!





ETS CAPAÇ DE DESXIFRAR ELS SEGÜENTS MISSATGES SECRETS?














11 comentaris:

  1. Hola Sonia, estic llegint Males Besties. La peli que e vist es Escapa de la biblioteca del sr.Lemonchelo i magradat molt. GAEL

    ResponElimina
  2. Hola Sonia, he fet tot i també les feines extres. Estic llegint Harry Potter.

    ResponElimina
  3. Hola Sonia, estic llegint Lady Pecas, no he vist ninguna pelicula pero he vist una altra cosa mes emocionant, com neixía una cabreta del meu avi. Michelle.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooooh això si que és emocionant! :)
      Ja ens contaràs detalls. Gaudeix molt
      Muacks

      Elimina
  4. Hola Sonia!! Estic llegint lallun@mon🥰

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      No he llegit aquest llibre, ja em contaràs que et pareix.
      Muacks

      Elimina
  5. Hola Sonia he llegi en Xap💜💛💙 🖤❤️😘

    ResponElimina
  6. Hola,
    Molt bé. M'agraden molt aquest cors de colors.

    Muacks

    ResponElimina
  7. HOLA AMICS COM ESTEU M'ESTIC LLEGINT LA PAGINA DE LOS VALIENTES.

    ResponElimina