dilluns, 23 de març del 2020

FEINES: DILLUNS 23 DE MARÇ DE 2020

Hola a tots i totes!



Avui és:

Dilluns, 23 de març de 2020

Les feines que heu de fer avui són les següents:

MATES


1. Fes aquestes restes:

2. Fes aquestes sumes:

3. Estudia la taula del 3


4. Snappet
  • 1. LA TAULA DEL 3.
  • 6. LA TAULA DEL 3.






CASTELLÀ


1. Lectura
Escull un llibre o un conte i llegeix durant 10 minuts. 

Escriu el títol a comentaris i explica'm quin és el teu menjar preferit.

Recorda que els comentaris els pots fer aquí:



2. Ficha castellano

Si no puedes imprimir la ficha no te preocupes, puedes poner las respuestas directamente en la libreta o en una hoja.


Recuerda:
  • Poner mayúscula y punto.
  • Hacer buena letra.

"El buen trabajo se hace poco a poco 
no deprisa"





EXTRA - ACTIVITATS VOLUNTÀRIES

1. INTENTA FER AQUEST RATOLÍ





2. JUGA PER REPASSAR CENTENES, DESENES I UNITATS.






BESITOS PER TOTS!!





12 comentaris:

  1. Buenos dias sonia!!!Aitor hoy a leido 'El Rey Leon' y su comida favorita es patatas fritas con carne rebozada,jeje,

    ResponElimina
  2. Hola Sonia mi comida preferida es la paella

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      No se quién eres, peo la paella es muy buena opción!:)

      Elimina
  3. Hola Sonia soy Asier el libro que me leido es ALEX COLT i el plato que mas me gusta es arroz a la cubana pero si platano frito ha y me tienes que dar una contraseña de la snappet porque me equivocado muchas veces. gracias

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      Un arroz a la cubana sin plátano para mi también ;).
      Le envío al whatsapp de mamá la contraseña.

      Elimina
  4. Hola Sonia! Zainab sigue leyendo Billie B.Brown y va por el capítulo la mascota y su comida favorita es las lentejas. Un beso muy grande para todos😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      Muy bien! Espero que le este gustando mucho! :)
      Otro beso gigante para vosotros!

      Elimina
  5. Hola Sonia, he acabat de llegir El Magobde Oz i el meu menjar preferit es arros a la cubana! Mencanta el arros.😋😘😘😘 GAEL

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gael!!!
      Molt bé ja has acabat el llibre!!! L'arròs m'agrada molt :)!
      Una súper abraçada!

      Elimina
  6. Hola Sonia, sigo con Lady Pecas, es muy largo,pero me gusta mucho! Mi comida favorita son muchas.... las judias blancas, el mcdonals la pizza el pure con salchichas los espaguetis... michelle!

    ResponElimina
  7. Hola Michelle!
    Estic contenta que el llibre t'agradi :)!
    Jo tinc el mateix problema que tu m'agraden moltes coses je, je...
    Una súper abraçada!

    ResponElimina